První den probíhá rozdělení do skupin
Na každém z našich „English campu“, ať už jde o pobytové nebo příměstské anglické tábory, klademe velký důraz na přizpůsobení výuky úrovni znalostí jednotlivých dětí. Proto již první den probíhá rozdělení táborníků do skupin dle jejich anglické zdatnosti. Tento proces začíná individuálními rozhovory, kdy si lektor postupně zve jednoho či dva táborníky a klade jim jednoduché otázky, aby získal jasnou představu o jejich jazykových dovednostech. Na základě těchto informací se děti zařazují do skupin, které odpovídají jejich úrovni. Děti řadíme do skupin záměrně, abychom předešli demotivaci u některých účastníků. Díky tomu se děti mohou plně soustředit na aktivity a spolupráci při lekcích bez zbytečného srovnávání.
Menší počet dětí ve skupině zajistí kvalitnější výuku
Hlavním cílem tohoto přístupu je zajistit dětem co nejkvalitnější výuku. Díky tomu, že jsou skupiny menší, může se lektor jednotlivým účastníkům věnovat s větší péčí a přizpůsobit lekce jejich potřebám. Navíc rozdělení do skupin dle jazykových dovedností zaručuje, že děti pracují ve skupinách, kde jsou všechny na podobné úrovni. Rodiče se tak nemusí obávat, že by začátečník byl zařazen do skupiny s pokročilými, nebo naopak.
Příprava aktivit pro jednotlivé skupiny
Dalším přínosem této organizace je možnost připravit aktivity, které odpovídají dovednostem jednotlivých skupin. Díky tomu jsou všechny hry, soutěže a témata přiměřené a děti se jich mohou aktivně účastnit bez zbytečných komplikací. Takto koncipované lekce umožňují dětem nejen rozvíjet jejich jazykové dovednosti, ale také si užívat zábavu a získávat sebedůvěru při práci v týmu. Celý proces přispívá k efektivnímu vzdělávání, které je zároveň přístupné a příjemné pro všechny účastníky.
Děti zažijí lekce se všemi rodilými mluvčími
Na našich jazykových kempech dbáme na rozmanitost výuky, a proto se lektoři u jednotlivých skupin pravidelně střídají. Tento přístup přináší mnoho výhod, které zajišťují pestrost a efektivitu vzdělávání. Každý lektor má totiž svůj jedinečný styl výuky, přichází s odlišnými metodami, hrami a soutěžemi, čímž udržuje děti zapojené a motivované. Díky tomu jsou lekce dynamické a zábavné, protože každá hodina přináší nové podněty a aktivity.
Dalším přínosem střídání lektorů je možnost seznámit děti s různými přízvuky. Američtí, australští či britští lektoři mluví angličtinou s odlišným akcentem i výrazovými prostředky. Děti si tak rozšíří své jazykové dovednosti a lépe porozumí různorodosti anglické řeči. Tento způsob výuky jim nejen pomáhá v rozvoji poslechových dovedností, ale také je připravuje na komunikaci s lidmi z různých částí světa, kde se angličtina používá.
Střídání lektorů tak přispívá k tomu, že výuka je interaktivní, poutavá a zároveň efektivní. Děti mají příležitost poznat různé přístupy, vyzkoušet nové hry, osvojit si pestrou slovní zásobu a přiblížit se autentické angličtině, kterou mohou později využít v reálném životě.







